Body Temple Workout - Body Temple

 

BODY TEMPLE WORKOUT

obuhvata više različitih programa koji imaju za cilj poboljšanje telesnog sastava i funkcionalnih sposobnosti kao što su opšta snaga, kardiorespiratorna izdržljivost, koordinacija i fleksibilnost.

Opis programa: vežbe snage i aerobnih aktivnosti se smenjuju u intervalima sa kraćim pauzama između zadatih vežbi. Intenzitet se kreće od umerenog do visokog, tako da u zavisnosti od tvojih trenutnih sposobnosti možeš da izabereš opciju koja baš tebi odgovara.

Prednost ovakvog koncepta vežbanja se ogleda u raznovrsnosti, kako u smislu izbora programa tako i u smislu različitih vežbi, što znači da je svaki trening drugačiji.

  • Exspress workout je kraća forma treninga i odličan je izbor kada nemamo vremena za ceo čas, a ne želimo da propustimo dan za trening. Traje 35 minuta i ima osnovne karakteristike funkcionalnog treninga.
  • Slide workout je veoma zanimljiv i izuzetno efikasan trening, kada je u pitanju oblikovanje mišića donjeg dela tela (nogu i zadnjice). U vežbanju se koristi mekana tkanina koja lako klizi po podlozi i samim tim na drugačiji način aktivira mišiće tela.
  • Full body mix je program vežbanja sa više rekvizita. Najčešće koristimo na jednom treningu: stolicu, elastičnu traku, mekanu loptu (ili jastuče) i ranac sa opterećenjem.

Svaka vežba se može po potrebi modifikovati i prilagoditi tvojim individualnim potrebama. Ako si početnik preporuka je da izvodiš lakše opcije zadatih vežbi, nižeg intenziteta i sa manjim brojem ponavljanja. Ako imaš iskustva u vežbanju, ova vrsta treninga će biti pravi izazov za tebe i odličan način da unaprediš svoju formu.