Online - Body Temple

DOBRODOŠLI NA STRANICU NAMENJENU SUPER ŽENAMA

 

 

“SUPER ŽENE VEŽBAJU”


Ovaj online program je namenjen svim super-ženama koje znaju da njihova super-moć leži u snažnom i zdravom telu. Ukoliko provodiš mnogo vremena na poslu, dugo sediš za računarom i nikako ne možeš da nađeš  adekvatan program vežbanja za sebe, onda će ti ovaj vid treniranja odgovarati.
Osim uštede vremena, online način vežbanja nudi brojne prednosti. Pre svega, ne moraš da brineš o uslovima bezbednosti i vežbanju na distanci. Takođe, ne moraš više da brineš da li kasniš na trening, jer ti je program dostupan u svakom trenutku. Lakše se organizuješ sa obavezama i imaš više vremena za sebe. Možeš da vežbaš bilo gde, pa čak i dok si na odmoru. Nema više stresa zbog gužve u gradu i kašnjenja na čas. Ambijent u kom vežbaš možeš u potpunosti prilagoditi sebi.   
ŠTA OBUHVATA OVAJ PROGRAM?

  • 24h pristup snimljenom video-materijalu
  • e-book vodič kroz pravilno vežbanje
  • podršku u okviru Facebook zatvorene grupe gde se nalaze snimljeni treninzi i brojni korisni sadržaji
  • časove u prirodi koji se održavaju vikendom – za sada samo u Beogradu.
KOME JE NAMENJEN?   

  • ženi koja zna da joj redovni treninzi mogu pomoći da poboljša svoje zdravlje i izgradi pre svega funkcionalno telo
  • ženi koja želi da unapredi svoje fizičke sposobnosti
  • ženi koja je spremna da promeni loše navike i odlučno se posveti sebi i svom cilju 
  • ženi koja je svesna da je za željeni rezultat potrebna disciplina i upornost
ZA KOGA OVAJ PROGRAM NIJE?

  • za osobe sa akutnim bolom u leđima
  • za mame koje su se nedavno porodile i imaju trbušnu dijastazu. U tom slučaju preporučujem post-natal program fitnes studija  “Carpe diem” (link)
  • za osobe koje imaju prekomernu kilažu i metabolički poremećaj koji zahteva individualan pristup vežbanju i ishrani. U tom slučaju preporučujem program profesora dr Vladimira Ilića  link: www.drvladimirilic.rs 
  • za osobe koje žele transformaciju, ali nisu spremne da preuzmu odgovornost za svoje navike u ishrani i vreme koje će posvetiti treniranju
ŠTA MOŽEŠ DA OČEKUJEŠ AKO SE UČLANIŠ? 
  • da se oslobodiš NAPETOSTI u vratu i ramenima
  • da se tvoja MOTIVACIJA za vežbanje podigne na viši nivo
  • da se uz moju podršku lakše oslobodiš LOŠIH navika
  • da naučiš kako da popraviš svoje držanje i DISANJE
  • da naučiš pravilno da se ISTEŽEŠ i tako smanjiš rizik od bola u donjem delu leđa
  • da ojačaš, ali i da ponekad dobiješ UPALU mišića
  • da povećaš pokretljivost u zglobovima i naročito u KARLICI
  • da savladaš neke nove VEŽBE i položaje koje ćeš primenjivati svakodnevno, što će ti pomoći da lakše i češće PREPOZNAŠ loše držanje i odmah se ispraviš 
  • i na kraju, da uživaš u treninzima u prirodi koje organizujemo vikendom (kada je lepo vreme) uz druženje sa ostalim super ženama koje znaju zašto su baš tu.
OPIS PROGRAMA

Časovi su grupisani u dve osnovne kategorije treninga: MATWORK I WORKOUT

1. BODY TEMPLE MATWORK (Basic flow, Chair pilates, Core & spine)

Koliko često u toku dana obraćaš pažnju na svoje držanje? Verovatno kao i većina ljudi, samo onda kada osetiš napetost u vratu i ramenima. Pravilno držanje tela (dobar posturalni stav) je od izuzetnog značaja u prevenciji deformiteta kičme i pojave bila u leđima. “Body temple matwork” obuhvata više različitih programa vežbanja koji imaju za cilj da ti pomognu da:

  • popraviš svoje držanje, samim tim i disanje
  • da ojačaš posturalne mišiće
  • da povećaš mobilnost u kukovima i
  • da poboljšaš fleksibilnost celog tela   

2.BODY TEMPLE WORKOUT (Full body mix, Express workout, Slide workout)

Bez obzira na tvoj osnovni motiv vežbanja, kvalitetan trening ne sme da bude sinonim za naporan, iscrpljujući i dugačak trening. Body temple workout obuhvata više različitih programa koji imaju z acilj poboljšanje sposobnosti kao što su kodicija, snaga, koordinacija i fleksibilnost. Raznovrsnost programa i vežbi upravo pruža raznovrsnost u samom procesu i ujedno doprinosi održavanju motivacije da se ostane redovan u tome.

ŠTA MI JE POTREBNO OD OPREME I DA LI SU VEŽBE PRILAGOĐENE POČETNICIMA?


Treninzi su prilagođeni uslovima vežbanja kod kuće, što se pre svega odnosi na ograničen prostor kretanja i izbor rekvizita. Naporan trening za jednu osobu može biti prosečno lagan za drugu, pa je za svaku vežbu ponuđena lakša opcija izvođenja, kako bi svako bio u mogućnosti da prati  i ujedno bude u bezbednoj zoni treniranja.

ŠTA MI JE POTREBNO ZA PRISTUP I KAKO SE PRATI PROGRAM?


Potreban je da imaš pristup internetu, a program možeš da pratiš sa bilo kog uređaja – računara, laptopa, tableta ili mobilnog telefona. Takođe, potrebno je da imaš otvoren Facebook nalog kako bi mogla pristupiti online grupi. Video materijal je visokog kvaliteta, sniman u HD formatu. Instrukcije koje prate svaku vežbu su precizne i jasne, kako bi bilo moguće pravilno i bez nedoumica pratiti svaku vežbu.  Treninzi su dostupni 24h tokom trajanja članarine, što znači da imaš mogućnost da sama planiraš kada i koliko ćeš vežbati.

KOLIKO KOŠTA PROGRAM?


Svi treninzi su dostupni 24h bez ograničenja u okviru trajanja članarine, a ti biraš da li želiš pretplatu na jedan mesec ili više:

  • 4600 rsd za 1 mesec 
  • 7300 rsd za 2 meseca 
  • 9000 rsd za 3 meseca

KAKO MOGU DA SE PRIJAVIM?


Upis novih članova je u toku, a sa programom vežbanja se kreće svakog 15-og u mesecu. Potrebno je da popuniš online obrazac koji se nalazi pri dnu stranice i koji sadrži zdravstveni upitnik i pristupnicu sportskom udruženju. Nakon prijave i registrovane uplate dobićeš link preko kog možeš pristupiti online stranici.

PODACI ZA UPLATU:

  • SU BODY TEMPLE STUDIO 
  • mesto: BEOGRAD
  • svrha uplate: članarina
  • račun: 265-1110310001158-17 

Programu mogu pristupiti samo članovi koji su uplatili članarinu i popunili OVAJ ONLINE OBRAZAC.

VIDIMO SE NA TRENINGU!