Programi - Body Temple

Basic Flow

 

Basic Flow je program namenjen početnicima i osobama koje dugo nisu bile aktivne. Program obuhvata osnovne parterne vežbe iz Pilatesa i Joge, koje istovremeno utiču na razvoj snage i fleksibilnosti celog tela, sa akcentom na jačanju i istezanju posturalnih mišića. Poseban značaj ovih vežbi se ogleda u tome što pomažu u otklanajnju posledica stresa i lošeg držanja tela, koje se često manifestuju u vidu tenzije mišića vratnog i ramenog pojasa.

Basic Flow program blagotvorno deluje na ceo koštano-zglobni sistem i preventivno deluje na osteoporozu. Najbolji i najprirodniji način jačanja i povećanja gustine gostiju (pored adekvatne ishrane) jeste trening sa opterećenjem, što je upravo osnovna karakteristika Basic Flow programa. Ovakav princip vežbanja dokazano sprečava gubitak koštane mase, jer pritisak na kost koji stvaramo podizanjem tereta (sopstvene težine) i savladavanjem otpora, proizvodi reakciju u vidu stvaranja koštane mase, pa vremenom kosti postaju jače i deblje. Osteoporoza je bolest koja nastaje kao posledica smanjenja koštane mase i poremećaja građe kostiju. Kao rezultat toga, one postaju slabe i podložne prelomima. Ovaj proces je naročito izražen kod žena u menopauzi. Najbolji način da se ovaj proces uspori je da se vodi računa o pravilnoj ishrani i redovnoj fizičkoj aktivnosti.

Posebnu pažnju na našim časovima posvećujemo svesnom disanju, jer je spontano disanje najčešće plitko i nepravilno. Vežbama “svesnog daha” ostvarujemo umirujući efekat na emocije i nervni sistem.  Pravilno disanje unapređuje respiratorne funkcije organizma i podstiče pravilnu razmenu materija u organizmu, a samim tim pozitivno deluje na imuni sistem.

Prilikom vežbanja koristimo različite rekvizite, ali najčešće kao pomoć pri zauzimanju što adekvatnijeg položaja tela, što pruža mogućnost prilagođavanja vežbi osobama koje imaju zdravstvenih problema sa kičmom i zglobovima.

Či gong (Quigong)

Drevne veštine za očuvanje i poboljšanje zdravlja

za više informacija pozvati: 064 270 2337

Osnovni zdravstveni program dinamičkog Či gonga obuhvata:

  • vežbe za otklanjanje posledica stresa
  • vežbe koje pomažu prirodnu detoksikaciju tela
  • vežbe za podizanje nivoa energije
  • vežbe za jačanje funkcija mozga i funkcija unutrašnjih organa
  • vežbe „namatanja svile”, pomoću kojih možete povratiti pokretljivost i potpune funkcije zglobova
  • akutap ‒ čišćenje i detoksikacija od mentalnih, energetsko-emocionalnih i hemijskih toksina.

 

Program vežbanja vodi instruktor

Predrag Žižović

Učenik Maria Topolšeka. Kod svog Učitelja Tai či čuan i Či gong počinje da vežba 1988. godine, Ueči rju 1993. godine, a Ičuan 2006. Treninge Tai či čuana i Či gonga vodi od 1997, a Ičuana od 2010. godine. Predsednik je „Tai či čuan saveza Srbije” i jedan od osnivača „Holističkog centra Krug” i Udruženja „Život je pokret”.

Jedna mudra kineska izreka glasi: „Život je pokret”. Kroz specifičan, rotacioni, svesno izvedeni pokret, možemo mnoge stvari popraviti u svom telu: aktivirati obe hemisfere mozga i raširiti mreže neurona; osloboditi se posledice stresa, mentalnih i hemijskih toksina, kao i pogrešnih obrazaca ponašanja; podići vitalnost tela, ojačati funkcije unutrašnjih organa, vratiti pokretljivost zglobova i kičme kao i elastičnost mišića.
Tai či čuan, Či gong i Ičuan mogu biti odlična pomoćna sredstva pomoću kojih možemo da se zaštititimo od brojnih štetnih uticaja kojima smo svakodnevno izloženi, da sačuvamo mir u glavi i mir u srcu, da budemo istinski sretna i radosna bića.

Pilates

 

Pilates metod je korektivni sistem vežbanja koji se od svog nastanka do danas dosta menjao i razvijao kroz različite forme i stilove. Šire posmatrano, ovaj metod obuhvata vežbe snage i pokretljivosti čime se telo dovodi u balans, u jedno optimalno stanje da može sa lakoćom izvoditi svakodnevne aktivnosti. Kao takav, on pruža rehabilitacijsku podršku za mnoge probleme lokomotornog sistema, doprinoseći smanjenju napora potrebnog za postizanje i održavanje pravilnog pokreta.

Tokom izvođenja vežbi angažovane su brojne mišićne grupe, tako da program utiče na povećanje fizičke snage u celini, ali najveći
akcenat je na mišićima koji čine Core (“središte moći tela”). To su duboki mišići donjeg dela leđa, stomaka i karlice. Sama tehnika zahteva visok stepen kontrole i koncentracije kako bi pokret bio precizan. Pravilno izvođenje Pilates tehnike podrazumeva i specifičan način disanja, takozvano lateralno ili torakalno disanje. Ovakvim disanjem angažuju se interkostalni (međurebarni) mišići koji potpomažu udah i pravilno disanje uz istovremeno jačanje mišića stomaka i karlice. Velika pažnja je usmerena i na razvoj fleksibilnosti. Vežbama za pokretljivost kičme i zglobova se utiče na smanjenje rizika od nastanka povreda, podstiče se razmena hranljivih materija u zglobovima, i usporavaju degenerativni procesi u njima. Istezanjem se opuštaju mišići što doprinosi boljoj relaksaciji, smanjenju stresa i napetosti u telu.

Danas je ovaj vid vežbanja poprimio mnogo različitih oblika i stilova. Sa jedne strane tu su brojne “power pilates” metode- dinamični sistemi vežbanja gde je akcenat na ritmu i pokretu, dok sa druge strane postoje rehabilitacioni programi sa pravim terapeutskim pristupom gde se pokreti izvode sporo i uz veliku koncentraciju. I jedan i drugi pristup podrazumevaju rad uz osnovne principe a to su: centar, koncentracija, kontrola, usklađenost disanja sa pokretom, preciznost i fluidnost.

Pilates sistem vežbanja su nekada praktikovali samo profesionalni plesači i sportisti, a danas je ovaj program prilagođen svima. Osnivač ove tehnike, Joseph Pilates (1880-1967) je u svoje vreme ovaj metod nazivao Kontrologija. U svojim knjigama često je isticao podsticanje kontrole i osećaja odgovornosti za sopstveno telo i zdravstveno stanje. Razvijanjem vlastitog metoda vežbanja njegova ideja je prerasla u viziju idealnog načina života, koji je moguće postići samo kroz ravnotežu telesnog, umnog i duhovnog.

Danas je ovaj metod sve češće sastavni deo kondicione pripreme mnogih profesionalnih sportista, a takođe se primenjuje i u rehabilitacionim programima. Kako u profesionalnom tako i u rekreativnom sportu i fitnesu, principi Pilates tehnike su važna osnova za pravilno izvođenje pokreta i zauzimanje određenih položaja tela, posebno kada su u pitanju intenzivnije aktivnosti ili aktivnosti sa podizanjem tereta. Pilates značajno menja izgled vašeg tela.

“Za samo deset časova osetićete razliku, za dvadeset ćete je i videti, a nakon trideset časova imaćete sasvim novo telo” – Joseph Pilates

MonTueWedThuFriSatSun
10:00
18:00
19:15

Tai Chi i Quigong

drevne veštine za očuvanje i poboljšanje zdravlja

za više informacija pozvati: 064 270 2337

Osnovni zdravstveni program dinamičkog Či gonga obuhvata:

  • vežbe za otklanjanje posledica stresa
  • vežbe koje pomažu prirodnu detoksikaciju tela
  • vežbe za podizanje nivoa energije
  • vežbe za jačanje funkcija mozga i funkcija unutrašnjih organa
  • vežbe „namatanja svile”, pomoću kojih možete povratiti pokretljivost i potpune funkcije zglobova
  • akutap ‒ čišćenje i detoksikacija od mentalnih, energetsko-emocionalnih i hemijskih toksina

Mentalni i terapeutski aspekt Tai či čuan veštine Spontanog kruga obuhvataju:

  • vežbe „ukorenjivanja”, pomoću kojih razvijate unutrašnju prirodnu silu uma i tela, i pomoću kojih vraćate svoju fizičku, energetsku, emocionalnu i mentalnu stabilnost
  • vežbe povezivanja uma, pokreta i disanja, te razvijanja osećaja i prirodne vibracione sile
  • vežbe harmonizacije čoveka sa prirodom putem rotacije i pulsacije kroz slobodan pokret.

Ove veštine štite um i telo od bolesti, mogu pomoći u otklanjanju nekih problema, donose dugovečnost, radost i sreću što je dokazano kroz vekovnu praksu. Jedna stara i mudra izreka glasi: „Život je pokret”. Pravilan pokret odlučuje o zdravlju, emocijama, psihičkom zdravlju čoveka, optimizmu, mudrosti i inteligenciji, sili donošenja odluka, radosti i sreći. Da li je uopšte moguće bilo koji problem, ili bolest, uspešno rešiti kombinacijom neaktivnosti uma i tela, i odsutnosti, koja je prisutna kod velike većine ljudi i dece? Bez aktivnosti uma i tela, pravilnog prirodnog disanja, relaksacije, slobodnog pokretanja mišića, tetiva i zglobova, čovek ne može da bude zdrav.

Pokreti u Tai či čuanu su polagani, fluidni (kontinualni), sa prirodnim disanjem uz dubinsku relaksaciju uma i tela. Pri vežbanju Tai či čuana nije potrebna fizička snaga ili brzina, pa je tako ova veština dostupna svima, starima i mladima, ženama i muškarcima, zdravima i ljudima koji imaju neki problem. U celom svetu milioni ljudi vežbaju Tai či čuan kao prirodan pu za održavanje dobrog zdravlja i dugovečnosti. Tai či čuan se može vežbati u svako doba i na svakom mestu, individualno ili u grupi, a za to nije potrebna nikakva posebna oprema.

Program vežbanja vodi instruktor

Predrag Žižović

Učenik Maria Topolšeka. Kod svog Učitelja Tai či čuan i Či gong počinje da vežba 1988. godine, Ueči rju 1993. godine, a Ičuan 2006. Treninge Tai či čuana i Či gonga vodi od 1997, a Ičuana od 2010. godine. Predsednik je „Tai či čuan saveza Srbije” i jedan od osnivača „Holističkog centra Krug” i Udruženja „Život je pokret”.

Jedna mudra kineska izreka glasi: „Život je pokret”. Kroz specifičan, rotacioni, svesno izvedeni pokret, možemo mnoge stvari popraviti u svom telu: aktivirati obe hemisfere mozga i raširiti mreže neurona; osloboditi se posledice stresa, mentalnih i hemijskih toksina, kao i pogrešnih obrazaca ponašanja; podići vitalnost tela, ojačati funkcije unutrašnjih organa, vratiti pokretljivost zglobova i kičme kao i elastičnost mišića.
Tai či čuan, Či gong i Ičuan mogu biti odlična pomoćna sredstva pomoću kojih možemo da se zaštititimo od brojnih štetnih uticaja kojima smo svakodnevno izloženi, da sačuvamo mir u glavi i mir u srcu, da budemo istinski sretna i radosna bića.

Više o ovoj veštini možete pročitati na linku koji sledi  http://imaas.rs/vestineiKlubovi/taiChiChuan.html

 

Kružni trening

 

 

još jedan vid grupnog vežbanja veoma popularan u našem studiju, zbog svoje visoke efikasnosti koja se odražava u vidu promena na nivou funkcionalnih sposobnosti, kardiorespiratorne izdržljivosti i telesnog sastava.

Opis programa: trening obuhvata vežbe snage i aerobnih aktivnosti, koje se smenjuju u intervalima sa kraćim pauzama između zadatih vežbi. Intenzitet se kreće od umerenog do visokog, u zavisnosti od trenutnih sposobnosti i mogućnosti vežbača. U radu se koriste različiti rekviziti: tegovi, elastične trake, vijače, steperi, balansirajuće platforme, palice, roleri, velike lopte…

Velika prednost ovog vida vežbanja ogleda se upravo u  samom konceptu organizacije – po principu stanica poređanih u krug, što omogućava da se u okviru jedne stanice vežba modifikuje i prilagodi prema individualnim potrebama vežbača. Osobe koje dugo nisu vežbale ili su potpuni početnici, izvodiće lakše opcije zadatih vežbi, sa manjim brojem ponavljanja i nižeg intenziteta. Za utrenirane osobe, ova vrsta treninga je pravi izazov i odličan način da se održi, ali i unapredi forma.

Redovnim praktikovanjem ovog programa moguće je uticati na razvoj sposobnosti kao što su opšta izdržljivost, snaga, koordinacija i gipkost, a posebno izdvajamo njegovo dejstvo na bazalni metabolizam (BMR -basal metabolic rate). Ukoliko niste imali priliku da probate ovakav vid treninga, a želite da se pokrenete, ojačate celo telo i popravite telesni status, svakako vam preporučujemo da zakažete probni trening i uverite se u sve njegove prednosti.

Funkcionalni trening

Funkcionalni treninzi u našem studiju su jedan od najboljih načina da steknete i zadržite dobru formu, vitalnost i energiju. Zbog svoje efikasnosti i rezultata koje daje ovo je jedan od najpopularnijih sistema treninga u svetu, a i kod nas. Suština treninga ne bi trebalo da bude samo imati savršen izgled i vanprosečne sposobnosti tela, već glavni cilj, a i motiv da se priključite ovakvom vidu vežbanja jeste imati zdravo i funkcionalno telo i imati dovoljno energije za radostan i ispunjen život. Naš novi program je prava podrška i motivacija Vama na putu ka ostvarenju željenih rezultata.

Opis programa: vežbe  su izvedene iz prirodnog čovekovog kretanja i svakodnevnih aktivnosti u cilju omogućavanja telu da se kreće bez ograničenja. Kombinacijom različitih pokreta u više ravni angažuje se istovremeno više mišićnih grupa, kako donjeg tako i gornjeg dela tela. Podizanje i spuštanje tereta, ustajanje iz sedećeg položaja i obrnuto, čučnjevi, rotacije, saginjanja, hodanje sa nošenjem tereta i druge aktivnosti su osnova ovog programa. Osim što utiče na razvoj sposobnosti kao što su snaga, opšta izdržljivost, koordinacija i gipkost, ovaj program pozitivno deluje na kardiorespiratorni sistem, ubrzava metabolizam i podiže celokupno zdravstveno stanje organizma na viši nivo. Zbog svog kompletnog pristupa pokretu, kao osnovnoj biološkoj potrebi čoveka, funkcionalni trening je kreiran prvenstveno sa jednim ciljem, a to je optimalno zdravstveno stanje organizma.

Program je prilagođen radu u mešovitoj grupi (vežbači različite spremnosti i iskustva), jer omogućava individualno prilagođavanje. Ukoliko želite da smanjite % masnih naslaga u telu, ili je vaš cilj samo poboljšanje kondicije i mišićne izdržljivosti, onda je ovo pravi izbor treninga za vas.

MonTueWedThuFriSatSun
20:15

Basic Flow

Basic Flow je program namenjen početnicima i osobama koje dugo nisu bile aktivne. Program obuhvata osnovne parterne vežbe iz Pilatesa i Joge, koje istovremeno utiču na razvoj snage i fleksibilnosti celog tela, sa akcentom na jačanju i istezanju posturalnih mišića. Poseban značaj ovih vežbi se ogleda u tome što pomažu u otklanajnju posledica stresa i lošeg držanja tela, koje se često manifestuju u vidu tenzije mišića vratnog i ramenog pojasa.

Basic Flow program blagotvorno deluje na ceo koštano-zglobni sistem i preventivno deluje na osteoporozu. Najbolji i najprirodniji način jačanja i povećanja gustine gostiju (pored adekvatne ishrane) jeste trening sa opterećenjem, što je upravo osnovna karakteristika Basic Flow programa. Ovakav princip vežbanja dokazano sprečava gubitak koštane mase, jer pritisak na kost koji stvaramo podizanjem tereta (sopstvene težine) i savladavanjem otpora, proizvodi reakciju u vidu stvaranja koštane mase, pa vremenom kosti postaju jače i deblje. Osteoporoza je bolest koja nastaje kao posledica smanjenja koštane mase i poremećaja građe kostiju. Kao rezultat toga, one postaju slabe i podložne prelomima. Ovaj proces je naročito izražen kod žena u menopauzi. Najbolji način da se ovaj proces uspori, je da se vodi računa o pravilnoj ishrani i redovnoj fizičkoj aktivnosti.

Posebnu pažnju na našim časovima posvećujemo svesnom disanju, jer je spontano disanje najčešće plitko i nepravilno. Vežbama “svesnog daha” ostvarujemo umirujući efekat na emocije i nervni sistem.  Pravilno disanje unapređuje respiratorne funkcije organizma i podstiče pravilnu razmenu materija u organizmu, a samim tim pozitivno deluje na imuni sistem.

Prilikom vežbanja koristimo različite rekvizite, ali najčešće kao pomoć pri zauzimanju što adekvatnijeg položaja tela, što pruža mogućnost prilagođavanja vežbi osobama koje imaju zdravstvenih problema sa kičmom i zglobovima.Basic Flow

Zumba Fitness

IMG_8932-lasvegasUkoliko ste ljubitelj plesa i latino ritmova, a želite uz to i da vežbate, onda je ovo pravi program za vas. Zumba fitness je kombinacija aerobnog treninga i različitih plesnih stilova. Prilagođena je svima, bez obzira na pol, uzrast i prethodno iskustvo u vežbanju. Pokreti su vrlo jednostavni i dosta dinamični, tako da na veoma efikasan način doprinose mršavljenju i sticanju kondicije. Osnovni plesni stilovi koji karakterišu ovaj program su salsa, cumbia, reggaeton, samba i merengue. Koreografije su kreirane tako da aktiviraju sve važne mišićne grupe pri čemu se okvirno troši i do 500 kalorija. Pored plesnih pokreta program sadrži dosta fitnes elemenata kao što su čučnjevi, iskoraci, poskoci što dosta utiče na promenu intenziteta i opterećenja. Zahvaljujući kombinaciji brzih i sporih pokreta, trening je intervalnog karatkera gde se intenzitet menja kroz stilove, što pozitivno utiče na kardio-respiratorni sistem. Takođe, na ovaj način se troši mnogo više kalorija u odnosu na fizičku aktivnost koja je konstantnog-jednoličnog karaktera.

Postoje brojna istraživanja koja ukazuju na to da fizička aktivnost pozitivno utiče na raspoloženje. Tokom treninga luče se takozvani hormoni sreće (serotonin i endorfin), pa se na taj način vežbači osećaju zadovoljno i srećno, a to opet podstiče motivaciju i želju za redovnim treningom.

Zumba fitnes se dosta razlikuje od ostalih aerobik programa jer je atmosfera na časovima drugačija. Vreli ritmovi sambe pokrenuće ne samo vaše telo već ogromnu energiju cele grupe pa vam se u jednom trenutku može učiniti da ste otišli na karneval u Rio.Zumba je definitivno najjači antistres program koji podiže raspoloženje i dovodi kompletan telesno-mentalni sistem u balans pa je tako vrlo korisna u borbi protiv depresije.

Ako već niste, pridružite nam se i proverite zašto je Zumba fitness danas najpopularniji vid grupnog vežbanja u svetu.

JOIN THE PARTY!

MonTueWedThuFriSatSun
11:45
19:15

Core workout 30min

CORE je naziv za specifičnu grupu mišića koja se u novije vreme sve češće pominje kao važna komponenta svakodnevnih aktivnosti čoveka, bilo da je u pitanju kretanje, sedenje ili vežbanje. Ovi mišići su osnovna potpora ljudskom telu, jer stabilizuju kičmu i karlicu, dok istovremeno štite unutrašnje organe i drže kičmeni stub uspravnim. Nalaze se u centralnom delu tela i čine osnovu našeg težišta. Obuhvataju dublje strukture mišićnog tkiva između leđa i stomaka. Sa gornje strane nalazi se dijafragma, a sa donje mišići karličnog dna, poznati još kao “pelvic floor” mišići.

Ovaj program obuhvata kombinaciju parternih vežbi koje se smenjuju odeređenim redosledom.

Core workout je namenjen svima koji žele da ojačaju posturalne mišiće i poprave svoje držanje. Svaka od vežbi ima dve opcije – početni i napredni nivo, tako da se podjednako preporučuje kako početnicima i osobama koje nisu fizički dovoljno aktivne, tako i redovnim vežbačima, za koje je ovaj program pravi izazov i dopuna već postojećim vidovima vežbanja. Jačanjem CORE-a smanjuje se rizik i od povreda, najčešće leđa, tokom drugih fizičkih aktivnosti.

MonTueWedThuFriSatSun
11:15