Savetovalište za ishranu - Body Temple

Ukazavši nam poverenje dolaskom u naš studio već mnogo činite za svoje zdravlje. Redovna fizička aktivnost i pravilna ishrana su garancija da činite nešto dobro kako za svoje fizičko, tako i mentalno zdravlje.

Kaže se da fizička aktivnost može da zameni  mnoge lekove, ali nijedan lek ne može da zameni fizičku aktivnost. Ako želite da vežbate češće, ali nemate dovoljno snage i energije za treninge, možda vam pored utreniranosti nedostaju neki važni mikronutrijensi. Pravilnim odabirom istih uz savet specijaliste za ishranu dobićete i neku novu i jaču energiju i osećaćete se dobro pa ćete uživati u treninzima, oni će vam biti lakši i dolazićete češće.

Gojaznost je danas sveprisutna pojava i mnoge osobe koje žele da smršaju često čine pogrešne korake na tom putu. Najčešće greške su u vezi sa izborom i intenzitetom fizičke aktivnosti, ali možda još i opasnije, nagle promene u načinu ishrane- rigorozne dijete koje mogu ozbiljno narušiti zdravlje i opšte stanje organizma. Da bi postigli željenu težinu potrebno je da pored umerene i kontinuirane fizičke aktivnosti, vaša ishrana bude izbalansirana i prilagođena vašim dnevnim potrebama. Kako biste bili sigurni da vodite zdrav život od velike važnosti je da upoznate svoj organizam i steknete zdrave navike.

o-FOOD-FOR-HEALTH-facebook

Svojim redovnim članovima Body Temple studio je obezbedio 30% popusta u savetovalištu za ishranu gde mogu dobiti stručni pregled i savet lekara specijaliste za ishranu o pravilnoj ishrani, dijetu za redukciju telesne mase, medicinsku dijetu kod određenih patoloških stanja, plan ishrane za poboljšanje sportskih performansi kao i savet o korišćenju suplemenata da bi imali više energije i bolje vežbali.

PREGLED I SAVETOVANJE O ZDRAVOJ ISHRANI UKLJUČUJE:

  1. Uzimanje detaljne lične i porodične anamneze, pregled kože, određivanje distribucije masnog tkiva, merenje odnosa  kuk-struk, uvid u biohemijske analize pacijenta i drugo (hormonski status, merenje pritiska).
  2. Procena stanja uhranjenosti (BMI-indeksa telesne uhranjenosti, merenje procenta masnog tkiva u odnosu na telesnu težinu; određivanje procenta vode i procenata mišićne mase;

Individualna izrada dijetetskog jelovnika za mesec dana

    • radi održavanja postojeće telesne mase,
    • smanjenja postojeće telesne mase
    • ishrana kod žena u menopauzi
    • dijetetski režim kod osoba koje su sklone anemiji
    • rešavanje problema kod bulimije, prejedanja, noćnog jedenja i kompulzivnog jedenja,
    • problema sa menstrualnim ciklusom , policističnim jajnicima
    • problema kod anoreksije

Statistika SZO (Svetska zdravstvena organizacija) upozorava na sledeće podatke:

  • Nedostatak fizičke aktivnosti i nepravilna ishrana su vodeći uzroci obolevanja i umiranja
  • Već sada su nepravilan rad srca, masnoća u krvi, dijabetes i rak uzročnici 60% smrtnih slučajeva

Ovakva situacija biće promenjena samo ako se razvije svest o značaju zdrave, izbalansirane ishrane i fizičke aktivnosti kao integralnog dela životnog stila.